Back to Blog
![]() KSB Nederland maakt een groots gebaar in de kerstmaand. Het in pompen en afsluiters gespecialiseerde bedrijf besteedt een deel van zijn eindejaarsbudget om via Soupalicious liefst 5.000 liter, oftewel 20.000 kommen soep te schenken aan de voedselbanken. Het wil hiermee ook andere bedrijven inspireren om bij te dragen en heeft daarom de hashtag #SoupporterVoedselbank bedacht. KSB zocht naar een tastbare donatie. Zomaar geld geven werd het niet, aldus woordvoerder Dave de Bruyne. ‘We wilden met name mensen helpen die het nu moeilijk hebben en zagen dat soep bovenaan het verlanglijstje stond van de voedselbanken, vandaar. We hopen ook dat deze actie navolging vindt zodat Soupalicious zoveel mogelijk soep kan maken voor de voedselbanken.’ Soupalicious ondersteunt deze actie van harte, zegt directeur Milco Aarts: ‘Dit zijn uiterst schrale tijden voor de voedselbanken. Terwijl er veel meer monden moeten worden gevoed vanwege corona, is er veel minder voedsel dan normaal vanwege de succesvolle acties van supermarkten om voedselverspilling terug te dringen. Dus toen KSB belde, waren we direct enthousiast. Als Soupalicious verdienen we hier geen cent aan, maar we gaan de hashtag #SoupporterVoedselbank absoluut maximaal promoten.’ Ook iets voor u of uw bedrijf? Voor 1 euro sponsort u de voedselbanken met 1 liter koelverse soep, ook nog eens gemaakt van kwalitatief hoogwaardige reststromen. Meer weten: info@soupalicious.nl. En: heel fijn als je dit bericht wil delen
0 Reacties
read more
Laat een antwoord achter. |