Pers pikt onze actie #SOUPPORTER-VOEDSELBANK op Via Soupalicious kun je als bedrijf of particulier nu ook soep doneren aan de voedselbanken. KSB Company Nederland gaf 5000 liter aan @voedselbank Haarlemmermeer. Wie goed doet, goed ontmoet. @HaarlemsDagblad wijdde er een groot artikel aan. Wil je ook soep doneren via ons? info@soupalicious.nl #voedselbank #voedselverspilling #Soupalicious |
Laatste loodjes smaken 't best Op de laatste dag van dit jaar maakten we nog even een kleine 2000 liter Souprise voor de voedselbank. Dat zijn 8000 kommetjes geluk - prachtige zoete aardappel- en oranje paprikasoep. Met dank aan Koninklijke Vezet B.V. voor het schenken van de reststromen en Eetgemak B.V. |
Fronteer geeft VB Amsterdam 4000 kommen soep Strategie- en conceptbureau Fronteer uit Amsterdam-Noord doneert via Soupalicious 1000 liter soep oftewel 4000 kommen goeie soep aan Voedselbank Amsterdam. Dit in het kader van onze actie #SoupporterVoedselbank. VB Amsterdam is er blij mee, zegt bestuurslid Margje Polman Tuin. |
Meander MC Amersfoort kiest voor Soupalicious Vanaf deze week staat Soupalicious op het menu van het restaurant van Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Volgens manager food service Charlotte Verhage kiest het ziekenhuis voor Soupalicious vanwege de kracht van het concept. ‘Er zitten zoveel mooie lagen in’, aldus Verhage, ‘je gaat voedselverspilling tegen, creëert werk voor mensen met een afstand... |
Café van Zuylen: afnemer of ambassadeur? Verreweg de meeste van onze klanten zijn vooral onze ambassadeurs. Ze delen enthousiast ons verhaal, helpen waar mogelijk, komen met nieuwe leads en kleine schoonheidsfoutjes onzerzijds vergeven ze ons met een glimlach. Zijn we heel blij mee. En nu meldt zich in de categorie overtreffende trap een nieuwe aanwinst: @Café Van Zuylen aan de Torensteeg in Amsterdam. |
Yes, Spar voert Soupalicious! Samen met SPAR zetten we onze eerste stappen in retail. Vanaf deze week bieden wij twee soepen (erwtensoep met worst en tomaat-paprikasoep – vegan) aan in onze nieuwe cups. Heerlijke soepen met vanzelfsprekend onze geweldige social afterbite: 1 kom voor jou, 1 voor de voedselbank. |
Radio 538 maakt podcast over Soupalicious Belangstelling uit onverwachte hoek: Radio 538 dj’s Mart Meijer (l) en Bas Menting maken een podcast waarbij ze terugreizen naar de bron van de voedselbanksoepen van Soupalicious. Hun vraag: hoe komt Soupalicious aan de ingredienten en hoe wordt het gemaakt? |
KSB doneert via Soupalicious 20.000 kommen soep aan de voedselbank KSB Nederland maakt een groots gebaar in de kerstmaand. Het in pompen en afsluiters gespecialiseerde bedrijf besteedt een deel van zijn eindejaarsbudget om via Soupalicious liefst 5000 liter, oftewel 20.000 kommen soep te schenken aan de voedselbanken. Het wil hiermee ook andere bedrijven inspireren om bij te dragen en heeft daarom de hashtag #SoupporterVoedselbank bedacht. |
Sodexo voert Soupalicious Sodexo kiest voor Soupalicious. Hiermee gaat een van Nederlands grootste cateraars de voedselbanken actief ondersteunen door het voeren van onze koelverse, premium soepen. ‘Sodexo supports Soupalicious’, aldus een verklaring van de cateraar. ‘Voor Sodexo is de strijd tegen voedselverspilling deel van onze dagelijkse routine. |
Unilever Food Solutions en Soupalicious werken samen Achter de schermen werkten we al enige tijd nauw samen, maar nu mag de wereld het weten: Unilever Food Solutions gaat Soupalicious helpen groeien naar een miljoen verkochte kommen soep per maand. Want dan krijgt iedere klant van elke voedselbank wekelijks goeie soep, gemaakt van groenten die anders worden weggegooid. De voedselbank is blij en spreekt van ‘een uniek initiatief.’ |
Eindhoven doneert al 100.000 kommen soep aan voedselbank Als eerste klant van Soupalicious bereikt de gemeente Eindhoven in december wel een zeer bijzondere mijlpaal: Via Soupalicious doneerde de gemeente liefst 100.000 kommen soep aan de lokale voedselbank. Tijd voor een feestje. Eindhoven neemt sinds 2017 alle soepen af bij Soupalicious. Hier een terugblik naar de start. |
Accenture en Ernst & Young blij met Soupalicious soepen In november verwelkomden we twee nieuwe klanten, beide gesitueerd aan de Amsterdamse Zuidas. Ze zijn enthousiast over ons concept en onze soepen. Al eerder sloten PWC en Heineken aan en nu praten we met meer mooie bedrijven in de hoofdstad. Nog een paar nieuwe klanten en we bereiken het punt waarop we alle mensen van de Amsterdamse voedselbank wekelijks een liter soep doneren. |
Sterkok Joris Bijdendijk maakt soep voor de Voedselbank We hebben een leuke culinaire primeur: absolute topkok Joris Bijdendijk (Michelinster bij Restaurant Rijks) maakte een tongkrullend lekkere pompoensoep voor alle klanten van de Amsterdamse voedselbank. De soep komt in het kerstpakket van 1800 klanten. Soupalicious tekende samen met producent Eetgemak voor de productie en Amsterdamse afnemers van Soupalicious als Accenture, Ernst & Young en Heineken maakten deze smaakvolle actie mede mogelijk. |