Café van Zuylen: afnemer of ambassadeur?

Verreweg de meeste van onze klanten zijn vooral onze ambassadeurs. Ze delen enthousiast ons verhaal, helpen waar mogelijk, komen met nieuwe leads en kleine schoonheidsfoutjes onzerzijds vergeven ze ons met een glimlach. Zijn we heel blij mee. En nu meldt zich in de categorie overtreffende trap een nieuwe aanwinst: @Café Van Zuylen aan de Torensteeg in Amsterdam. Daar zijn ze zo enthousiast dat ze  400 van onze overheerlijke cups erwtensoep hebben afgenomen om die, met een biertje, uit te delen aan de buren op het Amsterdamse Singel. Compleet met grote Soupalicious posters op alle ramen van het café en onze flyers in de cadeautas vertellen de medewerkers van Van Zuylen ons verhaal aan alle buren. Waarom? ‘Omdat dit niet alleen moeilijke tijden zijn voor ons, maar voor heel veel mensen’, zegt eigenaar @Johan de Vries. ‘Iedereen ziet hoe moeilijk de voedselbanken het hebben, dus zijn wij blij dat we hen via Soupalicious soep kunnen geven. We vinden het gewoon een heel mooi concept en daarbij is het heel lekkere soep.’ Dat is ook de reden dat Café Van Zuylen Soupalicious direct vanaf de heropening op de kaart zet. De Vries: ‘Als je ziet hoe enthousiast onze buren én mijn eigen medewerkers reageren op de soep en het verhaal erachter, dan weet ik zeker dat onze gasten dit concept ook heel mooi zal vinden. Ik weet zeker dat Soupalicious mooie gesprekken gaat opleveren aan onze tafels.’ ​